10 Kasım 2018 Cumartesi

2018 Üçüncü Çeyrek Bilançoları


Çok güzel bilançolar gelmiş ama piyasa satmış neden? Yani sizce şöyle mi oldu, iyi bilanço sebebiyle birileri hisse sattı da biz kek gibi aldık mı? İyi bilanço cezalandırılmaz bence arkadaşlar, tam tersine ödüllendirilir. Eee bu durumun sebebi ne? (Bu arada bence Finansal Özgürlük yazısındaki varsayımları gerçek kılmak için bilanço bilgisi önemlidir).


Doğal olarak beklentiler. Niye şöyle bakmıyorsunuz konuya anlamıyorum. İnşaat kötü olunca demirde, cama, topraktan, çimentoya kadar birçok sektör sizce iyi mi gider ya da tüketici güveni ve enflasyon varken araba satışları artar mı? Neyse ben bilançoları görebildiğim kadar paylaşmak istiyorum. Yöntem hakkında bilgi almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Özetle ne kadar yeşil o kadar iyi 😀, ne kadar kırmızı o kadar kötü 😡.

Hangi hisseleri biriktiriyorum sorusuna bu arada cevap vereyim: SODA, HEKTAS, ECILC, ASELSAN, PETKIM (Elektrikli araçlar fonuna da devam ediyorum).




NOTLAR:
- Sıkça sorulan sorulara bakmak isterseniz: SSS
- Bloga destek olmak için ADBLOCKER gibi reklam engelleyici programları bu sitede kapatmanız ya da işlevsiz (disabled) hale getirmeniz yeterli olacaktır.






Paylaş:

0 yorum :

Yorum Gönder